• ris
    • BibTeX

Wpływ programu lojalnościowego na wynik sprzedaży w wybranym przedsiębiorstwie branży farmaceutycznej

Odlanicka-Poczobutt, Monika; Warzecha, Katarzyna

Title:

Wpływ programu lojalnościowego na wynik sprzedaży w wybranym przedsiębiorstwie branży farmaceutycznej

Creator:

Odlanicka-Poczobutt, Monika ; Warzecha, Katarzyna

Keywords:

rynek farmaceutyczny ; sprzedaż detaliczna ; sprzedaż hurtowa ; dystrybucja leków

Date:

2011

Format:

application/pdf

Resource Identifier:

Baza „Dorobek”

Source:

Zarządzanie wartością przedsiębiorstw. Red. A. Antonowicz, P. Antonowicz. Sopot : Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, 2011, s. 341-356

Language:

pol

Relation:

Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska

Access:

zasób dostępny bez ograniczeń

Licence:

CC BY 3.0

Secured publication

This publication is unavailable to your account. If you have more privileged account please try to use it or contact with the institution connected to this digital library.

How would you like to display the object?

Apply