Bojar, Ewa. Promotor ; Plawgo, Bogusław. Recenzent ; Stachowicz, Jan. Recenzent
application/pdf ; application/pdf
Katalog OPAC ; oai:repolis.bg.polsl.pl:1159
Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska
własność autora - umowa licencyjna PŚ
Działalność Upowszechniająca Naukę - umowa nr 549/P-DUN/2018
Aug 7, 2019
Jan 24, 2011
18 621
https://repolis.bg.polsl.pl/publication/1162
Edition name | Date |
---|---|
Dyrda-Maciałek, Sylwia, 2010, Badanie marketingowych uwarunkowań funkcjonowania klastrów turystycznych | Aug 7, 2019 |
Dyrda-Maciałek, Sylwia Bojar, Ewa. Promotor Plawgo, Bogusław. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent
Dyrda-Maciałek, Sylwia Bojar, Ewa. Promotor Plawgo, Bogusław. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent
Stachowicz, Jan
Plawgo, Bogusław
Żabińska, Iwona Kaźmierczak, Jan. Promotor Bojar, Ewa. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent Uzunidis, Dimitr. Recenzent
Żabińska, Iwona Kaźmierczak, Jan. Promotor Bojar, Ewa. Recenzent Stachowicz, Jan. Recenzent Uzunidis, Dimitr. Recenzent
Tymkiewicz, Joanna